Supplement Vit-C 21st Century

Hollaa, First try for this produk 21ST CENTURY, saje gatal gatal nak mkn vitamin C, konon konon nak kulit cantik time tunang nanti,heheheh. Harga RM 29.90  je, beli kat farmasi berhampiran.

Selalunya makan INNER SHINE tapi bulan ni nak pakai duit banyak, beli yg murah je lah dulu, next month baru beli balik.lol


Copy and Paste -:

APA VITAMIN C BOLEH LAKUKAN UNTUK ANDA?

Kulit dan Kulit Muka - Fungsi Vitamin C yang terkenal adalah rumusan kolagen iaitu bahan protein yang mengikat sel-sel. Ia penting bagi pembaikan semula dan pertumbuhan tisu, sel, gusi, pembuluh darah, tulang dan gigi. Vitamin C mempercepatkan pemulihan luka, melecur dan gusi berdarah. Penyembuhan selepasa pembedahan adalah lebih cepat dengan pengambilan Vitamin C yang tinggi.


Antioksidan - Vitamin C merupakan antioksidan yang menolong mengeluarkan toksin dalam darah dan mempunyai kesan anti penuaan. Ia amat berguna bagi menentang jangkitan, menghalang serangan virus dan bakteria, mengurangkan kesan alergi. Bagi perokok Vitamin C menghapuskan keracunan nikotin.

Tindakan Kardiovaskular - Vitamin C mengurangkan pembekuan darah dan menolong menurunkan kolesterol dalam darah. Ia juga menolong menyerap zat besi dan meningkatkan hemoglobin dalam darah.
 
 
 
Copy paste juga -:
 
khasiat vitamin c yang kita tahu ia juga sangat baik untuk :

- Menghilangkan parut jerawat
- Melicinkan kulit
- Mengecutkan jerawat
- Mencerahkan kulit
- Kulit nampak glowing
- Mengatasi masalah kulit kering
- Mengatasi masalah bibir merekah
- Mengatasi masalah kulit
- Melembapkan kulit
- Menegangkan kulit
Selain itu, ia juga membantu untuk :
- Menghilangkan demam selsema
- Mengatasi masalah resdung
- Sesuai untuk lelaki dan perempuan ( termasuk perempuan mengandung dan menyusu badan)




Sekian  Terima Kasih
Atikah Manja :)

No comments:

Post a Comment