outstation

second day tanpa baby sy , emmm,terasa mcm dah setahun tak berjumpe.sya tak de  niat nk buat awak marah atau kecik hati dengan saya pon, semalam sy cuma berhibur bersama kawan2 sekolah je,tak lebih dari yg awak pikirkan.Dalam hidup saya cuma ada awak sorang je,tiada lelaki sebest awak,semanis awak,sebaik awak,sesempurna awak, sy ingat janji2 kita utk menjaga hubungan kita dengan baik.InsyaAllah tuhan akan melindungi kita dari segala musibat,kerna saya juga yakin awak lelaki terbaik untuk saya.amin :) Saya tau awak berkerja keras mencari rezeki untuk kita berdua bahagia di kemudian hari,saya tggu awak untuk hari bahagia kita .Tapi yg lebih menyedihkan  saya tak dpt ikot mama g holiday , apelah nasib kene tinggal je :( ,tak pe lah,nanti ada waktu yg sesuai kita boleh g holiday sama2.kan kan kan :) hehehe,saya suka g jalan,shopping2,tak sabar nk shopping kt bandung :) yeahhhhhhhhhhhhhhhhh b bawa duit banyak2 tau nanti .

No comments:

Post a Comment