Demam Panas


Sepanjang 23 tahun saya dimuka bumi ,ini kali pertama kene demam yg paling teruk,hampir seminggu saya kepanasan badan,mulanya hanya pada selsema biasa,kemudian habis seluruh anggota badan lemah untuk bergerak.Time sakit tak siapa pon kisah pasal kita,kita sendiri je menderita melawan kesakitan,time tolah baru nak ingan tuhan,sesungguhnya tuhan sahaja yg memahami perasaan hambanya.Tapi mujuk juga ade kekasih hati saya, dia yang bawa saya pergi ke hospital untuk mendapatkan rawatan,Doc kata badan saya memang terlalu panas sampai nak melecur,hehe .Terima kasih baby menjaga dan sentiasa ada diwaktu saya sakit dan sihat, I love you :).
tapi
yang sedih bila sakit, banyak plak assignment yg datang,lec to nak yg ni,nak yg tu, semua dia nak,pening pala saya,time to lah kita dapat menilai kawan mana yg boleh dianggap kawan,ade kawan yg membantu, ade kawan yg kecoh je lebih,bantunya tak,arhhhh,macam2 hal.
yang penting
semua assignment saya dh siap, ALHAMDULILLAH,syukurrrr,tinggal satu je utk di submit next week :)
after that cuti 1 week,then baru final exam.Done :)
WISH FOR ME GUYS :)



No comments:

Post a Comment