Untuk awak AMIRUL RASHID :)


Cerita awak dan saya , dah hampir 9 bulan we all together , banyak manis pahit masam busuk saya dengan awak, saya rindu masa masa lalu saya dan awak, sentiasa terlekat di fikiran saya, saya rindu time first date kite, time to dua dua malu malu kucing, but that time awak sungguh romantik .  saya suka lelaki yg romantik dan boleh melayan kerenah saya yang megada-ngada, mungkin x semua mampu nak melayan kerenah pompuan yang gedik mcm saya ni. hope awak mampu melayan kerenah saya seumur hidup awak, saya bukan gedik ngada- ngada, cuma manja x bertempat jee kadang kadang .Cinta saya dan awak sangat kuat, tapi x sekuat cinta ADAM dan HAWA . mungkin dikemudian hari banyak lagi ujian untuk kita tempuhi dalam perhubungan kita , harap tuhan , keluarga kawan - kawan, sahabat sentiasa mendoakan kebahagian saya dan awak, sesungguhnya cinta itu sungguh suci ,  sesuci pakaian yg dicuci di dobi .Banyak kenangan tawa dan nangis saya bersama awak, awak sentiasa dekat dengan saya , InsyaAllah jika dengan restuNYA kita mampu menghadapi dugaan hidup yang mencabar dan membahagiakan.


Lot of LOVE : ATIKAH MANJA :)

No comments:

Post a Comment