Cinta aku & dia :)


Ya Allah sesungguhnya kau akan menguji umatmu yg ko sayangngi dengan pelbagai dugaan,bagi membuat umatmu lebih kuat dan tabah menhadapi dugaan itu, ku mohon agar kau sentiasa membuat hatiku tenang menerima sagala dugaan yg kau beri itu, aku manusia yg lemah, sentiasa melakukan kesalahan,walaupuan aku tau kau sentiasa memaafkan kesilapan umatmu, kau berkatilah hubungan aku dan dia, agar kami merasa erti hidup yg sebenar, sama ada dalam keadaan susah dan senang, kerna ku tahu hanya kau saja yg mengetahui ape yg akan berlaku terhadap perhubungan kami :) . Yakin ni lah aku bahawa dia lah satu buat diriku, tiada yg lain selain dia yg kau cipta untuk aku,kerana aku menyayanginya seperti diriku,walaupun dia tidak mengetahui dan merasa seperti apa yg aku rasa,panjatkanlah hubungan ini agak berterusan hingga nafasku yg terakhir :)

hambamu yg lemah,
Atikah Ariffin

No comments:

Post a Comment